Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-06, 15:20   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dr. Atkins døde av blodpropp?

..... og OM en rådgiver er feit ? Oppi dette må vi være oppmerksomme på at vi ikke aner hvorfor folk er "feite". Jeg kjenner massevis av kjempedyktige folk som kan utrolig mye om kosthold og trening (gjennom mangeårig utdannelse og/eller erfaring - og gir råd jeg stoler 200% på - selv om de veier noen kilo for mye.

Det finnes MANGE sykdommer/lidelser og spiseforstyrrelser - som gjør at man ikke kan/klarer å ta av uansett hva man gjør. Og dette gjør, etter min mening og erfaring, ikke at personens råd er mindre verdt. Snarere tvert i mot vil jeg si. De vet hvordan det føles, de har enten vært der eller er der sjøl.

.... og siden de sitter i glasshus, - så kaster de ikke stein.......