Tråd: Metformin
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-06, 12:01   #49
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Metformin

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

Altså, nå er det legen min som i første omgang har snakket om å sette meg på piller om det viste seg at jeg hadde insulin resistens. Å det hadde jeg, å jeg har fulgt kur på kur og ingenting hjelper derav så tror jeg tabletter vil være redningen for meg.

Du sier atdu har prøvd kur på kur, men tidligere har du sagt at du ikke greier å følge en kostholdsfilosofi, så jeg tror problemet ditt ligger i det at du ikke følger "reglene"... Akkurat som Nille her sier. Å ta metformin for å "slippe unna" anstrengelsen med å følge en kostholdsfilosofi er litt dumt synes jeg... Vet jeg er litt slem her nå, men jeg måtte bare si hva jeg mener...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat