Tråd: Metformin
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-06, 19:12   #51
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Metformin

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

Kan bare være streng, men jeg har verken råd eller tid til å følge feks Fedon til punkt å prikke. For meg blir det kjempe dyrt, å når jeg har en sønn på 3,5år som ikke vil spise noe av det jeg har prøvd å lage av fedon før så ser jeg ikke vitsen. Da må jeg kjøpe dobbelt og jeg får dobbelt arbeid. Jeg har prøvd å kutte ut karber, holdt den linja lenge men allikvel går jeg ikke ned å vekt, å ikke er det det noe hjelp for den isnuslinresistensen. Jeg ser ikke på pillene som en redning for å spise hva jeg vil, kommer fortsatt til å følge prinsippet lite karbo men klarer ikke å følge det slavisk noe jeg må for å komme ned i vekt. Jeg regner med å få litt hjelp av legen til å sette opp en kostholdsplan for meg.

Og har du en fornuftig lege så går den kostholdsplanen ut åp fedons prinsipper