Opprinnelig lagt inn av Lise
Jeg synes GR ikke er noe bra alternativ da du skal spise så altfor lite...
Herbalife, har jeg vært med i, og synes egentlig ikke det er noe alternativ heller... 
Hvorfor har du sett deg ut disse to?
Om du ønsker å gå ned i vekt ved hjep av pulver, så kan du jo kjøpe lavglykemisk proteinpulver på helsekosten å bruke... Men det aller beste er jo å gå ned ved hjelp av maten du spiser da... Kjempeflott at du ikke spiser sukker!
Men hvordan ser fordelingen ut på den andre maten du spiser? (Mengdeforhold i energi (karbohydrater), byggesteiner (proteiner) og viktige fettsyrer (umettede) ?)
Jeg vet ikke hvorfor det ble akkurat disse to. Kanskje fordi en er kur og den andre er diett.. Har ikke sett så mye på fordelingen. Det er så nye å sette seg inn i . Nesten redd for at jeg skal bli deprimert om fokuset blir alt for stort. Er derfor jeg har gitt opp før.
Sitat:
Jeg synes GR ikke er noe bra alternativ da du skal spise så altfor lite...
Av de mengdene jeg har sett såspiser jeg faktisk som oftest mindre enn det som står anbefalt.
Opprinnelig lagt inn av Iset
Bla er nøtter, som jo er noe av det sunneste du kan spise (rå) strengt forbudt på Grete Roede, i tillegg til endel andre sunne matvarer, som avocado og smør.
Ikke noe problem. Er allergisk mot nøtter. Men mye av det andre du sa virket interessant.
Tusen takk for masse bra svar. Jeg ble skikkelig inspirert til å sette meg godt inn i ting. Eneste haklen er at jeg har en samboer som er vledig tynn, og som jobber med å bygge seg litt opp. han trener styrketrening og mp jo få spise det han trenger. ulike måltider på oss nå da. Men nå skal jeg Lese og bli klok .