Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-04, 11:31   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei Donkea og velkommen til Lavkarbo
Vet du , jeg har det litt travelt i dag og tror jeg kopierer det jeg sa til Titom:

"Ja her kan du hente masse inspirasjon, men du må gjøre litt selv også Du må lese Atkins boken om det er det du vil gå på. Vil du prøve Lindberg, så leser du hans bok. Uansett hva du vil...les en bok om dietten du vil prøve.

Da får du mange svar allerede under lesingen og du vil få mange fine mattips. Det er ingen menig i å bli lei maten allerede etter noen dager. Du kan spise så mye spennende og god mat som du bare ømsker. Bare hold deg borte fra enkelte ting, og på Artkins har du jo 14 dg med induksjon til å begynne med. Selv da har du mye du kan spise, men bruk bøkene, fantasien og lett rund på Forumet her.

Vi har egne Oppskriftsforum, der finner du masse om hva som er lov. Les også noen journaler eller MUP tråder, da finner du ut hva vi spiser.

Let litt rundt da, og spør i vei og fortell om egne erfaringer. Start en journal , det er absolutt å anbefale. God hjelp både for deg og oss
Lykke til!"

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat