Tråd: imunforsvar?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-06, 10:49   #18
magica
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2006
magica er på en erverdig vei

Sv: imunforsvar?

Hei!

Avant Garden inneholder konsentrert grønnkål, tomat, rødbete, sauetang og inulin.
Han som produserer dem jobber egentlig på landbrukshøyskolen på Aas. Han forsket på hvordan planter beskytter seg mot bakterier og virus og fant ut at det var særlig ved hjelp av bioaktive stoffer som antioksidanter, flavonider, karoteonider og lektiner fra disse plantene, at de overlevde. Han tenkte at de måtte ha en tilsvarende virkning på mennesker og lagde dette produktet, som har fått kallenavnet virusfellen. Jeg anbefaler det virkelig. Det koster litt over to hundre kroner boksen i helsekostbutikken, og litt under (tror jeg) hvis du bestiller fra nettet. (avant-garden.no). En boks varer ca en måned tror jeg. Kommer litt ann på hor mange du tar. Det funker blant annet perfekt fordi som har herpes, en venninde av meg var plaget med måntlige og kraftige utbrudd. Etter at hun begynte å ta avant-garden har viruset gått helt i dvale, og hun har aldri utbrudd.....

magica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins og lindberg mix Svar med sitat