Tråd: Metformin
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-06, 14:59   #54
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Metformin

Opprinnelig lagt inn av Nett

Har PCOS, og hormonspiralen har vært veldig pos. for meg. Men i de siste mnd. har jeg fått endel smerter nederst i ryggen/bekkenet i forkant av mensen (kan nesten minne om bekkenløsning). Har Metformin noen innvirkning på slike smerter eller....??

Metformin stabiliserer blodsukret... har ikke noe innvirkning på mensen i det heletatt, med mindre du da ved hjelp av metformin har gått ned i vekt og fått en mer regelmessig mens da, men det blir jo veldig indirekte...

jeg får veldig vondt i ryggen de første to dagene jeg har mensen også. Jeg vet ikke hvordan bekkenløsning føles jeg da, men det hjelper å sitte for min del, så det er værst når jeg står/går

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat