GR funket ikke for meg. Gikk på det for ti år siden, og det var nok det som utløste den store vektøkningen etterpå. Selv om man holder seg til dietten under hele kurset, er det vanskelig å unngå å falle av, på grunn av at porsjonene er så små, det er så mye du ikke kan spise, og det smaker ingenting. Derfor falt jeg av etter det første kurset, selv om det jo er meningen at man skal gå videre og stabilisere vekten sin.
Med lavkarbo spiser man mye og godt. Og går ned! Og det er ikke vanskelig å holde seg til det videre.
Hvis du mot formodning skulle velge GR likevel, må du være klar over at du IKKE må spise MINDRE enn det som står der. Da tror kroppen din at det er hungersnød og begynner å forbrenne mindre. Det er derfor det er så viktig på en lavkarbo-diett å spise en del fett, da sikrer du nemlig at kroppen fortsetter å forbrenne.
Herbalife hadde vi en dame som solgte på jobben hos meg. Så ikke at noen av de som kjøpte det, gikk ned i vekt. Men alle ser at jeg går stadig mer ned!
Nutrilett har jeg prøvd litt - men det varte ikke mange dagene. Man skal jo leve også, da! 
|