Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-06, 23:14   #10
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Å delta på et vinnende lag

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Ja, som sagt så seg jeg jo at du sikkert har et poeng... Men ta for eksempel: "Det er mindre viktig om man er den som scorer. Man må finne verdien i deltakelsen, og verdien av å være en medspiller. "

Det er hyggelig å kunne bidra med erfaringer og tips, men det hjelper ikke meg mye når jeg står på vekta at mine tips har hjulpet andre til å oppnå sitt mål... For meg har det noe å si hvem som scorer...

OK, kanskje litt klønete det der. MEN: Det viktigste er ikke å bli målscoreren. Det er det ikke mange som blir. Eneren er det de færreste forrunt å bli. MEN. Det viktige blir å finne mening i å være medspillere. Jeg tror vi taper/gir opp hvis vi skal legge lista så høyt at vi skal bli eneren.

Samtidig er det viktig å tenke på at vi er den ene som kan endre, vi må bli en ener, vår egen vinner.

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat