Sv: Heia, er ny her og trenger råd!
Opprinnelig lagt inn av nita58
Tusen takk for råd og vink!
Jeg lurer på bare en ting til.....de som har gått ned så mye og på kort tid, blir det ikke mye rynker og løs hud rundt omkring???
Dess fortere man går ned, dess større sjanse er det for at skinnet ikke får tid til å trekke seg sammen. Det tar tid. Dess yngre du er dess lettere trekker huden seg sammen. Det kommer også an på hva slags hud du har. Gener/arv etc. En kjenning av meg har tatt av 40 kg og har flott glatt stram hud. Hun er 30 år gammel. Jeg har vel tatt av va. 18 totalt og har løst rygg/mage- og armskinn. Ikke så mye riktignok, men nok til at det irriterer. Men jeg er snart 50. Selv om jeg har gode gener og god hudkvalitet (har lite rynker og sånn) vil ikke magen min være med Skaldemann har snakket med en plastisk kirurg som er spesialist på slikt. Han hadde sagt det kunne ta 6-7 år før huden hadde trukket seg helt sammen. Skaldeman trøstet meg med at det var håp for meg enda !