Dumsi: Jeg tror etter det du skriver at du/dere virkelig vil ha godt av et lavkarbokosthold! Mannen min går ned i vekt, jeg går opp i vekt... Lavkarbokosthold balanserer kroppsvekten mot slik den skal være. Når en spiser mer protein så vil en også lettere bygge muskler fordi en tilfører kroppen sårt etterlengtede byggesteiner... Jeg bygget faktisk muskler i starten bare ved å spise mer protiener. Når du skriver at du spiser mindre enn på GR, så sier det meg at forbrenningen din er på sparebluss og at den ikke får det den skal, det sier meg også at du trenger å få balansert kosten og kroppen din. Ofte er det samme årsak som ligger til grunn for undrevekt som overvekt: insulinresistens eller overfølsomhet for insulin... det vil si at ved å spise lavkarbo så stabiliserer du blodsukkeret og hormonene i kroppen slik at den vil balansere seg . Anbefaler deg å trykke på ressurser i boksen til venstre på forsiden (er ikke sikker på om den er andre steder..) Der vil du finne samlet konkret informasjon.