Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-06, 16:45   #8
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Et lite hjertesukk fra meg

Du har skrevet det jeg har tenkt på noen dager Albertine

Det er mange her som gjerne vil hjelpe og det er mange som gjerne svarer på spørsmål. Men jeg blir ihvertfall motløs når enkelte ikke har en eneste bok og ikke er villig til å bruke noe særlig tid på å lære om lavkarbo, men samtidig ber om å få ferdige dagsmenyer.

Lavkarbo må læres, ved å lese bøkene, ved å lete her inne og ved å stille utfyllende spørsmål etter at man har lest bøkene og forumet.

Jeg synes det er kjempespennende at det kommer mange nye medlemmer og ønsker alle velkommen som finner veien hit, men sitter altså med det samme hjertesukket som Albertine

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat