Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-06, 20:25   #21
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Et lite hjertesukk fra meg

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg føler dette er degraderende. Om noen tror at folk flest her inne bruker tid, krefter og kunnskap for å "føle seg viktig, snill og hjelpsom" (altså kun av egeninteresse) - så kan jeg med en gang avkrefte at det er tilfellet. De fleste her inne bruker tid og krefter på forumet fordi de er genuint opptatt av helse og kosthold - og gjerne vil dele med andre. De HAR faktisk et liv utenfor forumet - hvor utrolig det kan virke.

Her tror jeg du har vært litt paranoid og misforstått meg:Jeg mente slett ikke dette som degraderende, men heller at det er en POSITIV egenskap å hjelpe andre.
Jeg skrev slett ikke at man hjelper andre FOR å føle seg viktig,slik som du gjengir det her. Jeg skrev at ikke alle ser på det som en byrde. Og det at man får en personlig gevinst av det i tillegg er vel ikke så dumt?
Stor kudos til de som deler kunnskap! Synes det gir noe til en selv å dele med andre jeg.

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat