Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-06, 20:41   #37
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Litt flaut spm,

I begynnelsen skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle få til den planleggingsgreia... For vi er jo så vant til at samme hva vi trenger er det ca et hjørne unna.... Men etter en tre-fire runder av og på har jeg insett at det er alfa og omega.
Ligg alltid minimum en dag foran skjema er min hovedregel nå. Etterhvert går det fint selv uten å notere, men i begynnelsen skrev jeg opp meny for 2-3 dager framover i en bok jeg alltid hadde i veska. Så kan man sjekke hva man skal kjøpe osv. Og om man må stokke om på ting pga tidsnød osv, ser man hva man kan bytte med og sånn i stedet for å ende opp med en grandis eller no sånn i ren panikk. (det skjer i begynnelsen, tro meg! )

FOr min del brukte jeg mye boka Endelig slank og meny-forslagene i den. (bortsett fra all vinen hu drikker da... )