Jeg mener at alle burde i dag spise vitaminpiller. Vi går rundt å tror vi er så fordømt sunne fordi vi spiser så mye grønnsaker når vi ikke tenker på at grønnsakene er dyrket på utarmet sprøytet jord med masse forurensinger, de er høstet lenge, lenge før de er modne og blir modnet i store lagre her i Norge v. hjelp av gasser bl.a. for å fremstå som modne og friske grønnsaker/frukt. Jeg leste en gang at de hadde sjekket noen appelsiner og fant ikke en mg c-vitamin igjen i dem!
I tillegg kommer alle påkjenningene vi utsetter kroppen vår for som Iset fortalte om. Vi lever i et samfunn som er mye mer krevende enn det noensinne har vært. Kreft har blitt allemannseie...
hvis man skal gjøre en eneste god ting for kroppen sin, så ta en vitaminpille daglig, og gjerne flere også!
Jeg tror Atkins skrev om vitamintilskuddene vi burde ta, ikke utifra at han ville bli rik på å selge vitaminpiller, men fordi forskningen de har gjort viste at dette var det optimale du kunne tilføre kroppen når man går på Atkins. Og jeg mener at skal man følge Atkins, så går det også ut på at man forsøker så lang det lar seg gjøre å tilføre kroppen det lille ekstra som Atkins mener vi burde ta.
Personlig ville jeg aldri i livet turt å gå på Atkins uten vitamintilskuddene.Men hver og en er herre over egen kropp!