Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-06, 10:43   #1
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Lite Energi, Trenger Tips!!

Huff, nå trenger jeg noen råd her! Begynte på atkins for ca to og en halv mnd siden. Det fungerte kjempefint, var flink som bare det, savnet ikkenoe av maten jeg ikke kunne spise lenger, var proppfull av energi, og alt var bra. Men 16 aug dro jeg til syden en uke, og fulgte ikke akkurat lavkarbo filosofien der nede. Men når jeg kom hjem igjen, og begynte på, virker det som om jeg har mistet alt av energi!! Spiser det jeg skal av kosttilskudd, karber til hvert eneste måltid, og er flink til å trene. men føler at alt er et ork! Treninga er jeg veldig flink på, selv om det er utrolig tungt når kroppen liksom ikke vil, trener jeg de dagene jeg har bestemt meg for det.. Pluss går fra en time til to timers tur med hundene mine hver dag så, får nok av sol og frisk luft i tillegg..
Har vært slapp med søtstoffene, da. drukket litt Fun light og cola light, selv om det ikke har vært mye, også et par av disse frokostbarene. Akkurat nå har jeg lyst til å gi opp, men nå er jeg i tillegg forkjøla, og da føler jeg meg vel EKSTRA ynkelig..
Kan sette opp en typisk dagsmeny for meg, så kan dere komme med synspunkter:

Frokost,
2 egg, bacon, sopp, grønn paprika, purre, 2 fiberrik, koffeinfri kaffe
Lunsj,
Stort sett det samme som frokost, evnt salat, da med Feta og olje til.
Middag,
Kotelett/kylling/laks/torsk/biff, masse brokkoli og blomkål, evnt villris
mellommål,
Pannekaker med pålegg, evnt bær, barer, ostebiter eller nøtter.

også drikker jeg da i tillegg 3-4 liter vann daglig..
Kan noen komme med noen tips? Utrolig slitsomt å ha det sånn her, mest lyst til å gi opp hele greia akkurat nå, så setter pris på tips, egne erfaringer osv.. For syns det hadde vært så dumt å slutte med dette når jeg ser hvro god effekt det har på fettet på kroppen min!

Anyone?

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat