Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-06, 12:09   #37
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Et lite hjertesukk fra meg

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nå kom jeg på et lite moment som har overrasket meg en smule, det at noen ikke takker, iallefall litt, når folk hjelper dem med informasjon. Jeg har, og mange andre har også, skrevet kanskje laaaaaaaange innlegg, sittet her i et kvarter for å lete opp linker og informasjon til hjelp for en person i et innlegg, og man får ikke et bittelite "takk" engang, kanskje bare en frustrerende melding om "jammen jammen...".

Jeg mener ikke at jeg forventer takk for alle svarene jeg gir, gudbedre. Men jeg er iallefall oppdratt til å takke folk som bruker tid og hjelper meg med noe. Og jeg syns egentlig ikke forum er noe unntak.

Jeg har sikkert vært i en helt annen verden enkelte ganger og glemt å takke selv, men det tror jeg er svært sjelden (håper jeg iallefall).

Det skjønner jeg veldig godt! At man kan glemme å takke er jo noe som skjer alle, men er ikke særlig kult å bare forvente at andre skal gjøre jobben for dem. Stå på Iset, du svarer alltid så bra, og oppskriftene dine er supre!!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat