Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-06, 23:30   #11
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Apropos et lettere liv og flere feite show

Klarer ikke å få quote'et det du skriver, Goggen, men skal prøve å svare så godt jeg kan:
Synes ikke fokuset er feil dersom det inspirerer andre til å legge om livsstil!
Det å bli rørt og inspirert av dette er noe helt annet enn å bli rørt av "Extreme makeover", synes jeg. Men jeg er enig at endel av metodene som blir brukt her er gammeldagse.
Synes slett ikke at barna virka som foreldrenes ofre, heller ikke henges de ut. Blir derimot framstilt som normale og flotte, med sterk viljestyrke. Kan jo håpe at dette programmet (eller programmer som dette i fremtiden) kan bidra til en normalisering av overvektige barn og unge, heller enn en stigmatisering?!
Tror vi er smått enige om at metodene kanskje ikke er de beste, men jeg synes slett ikke det er et dårlig program, selv om det har sine svakheter.
Får barn og unge inspirasjon til å starte med livsstilsendring, kan det jo tilogmed hende at de sjekker ut lavkarbo etterhvert?

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat