Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 22:32   #18
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Raser mot barneslanking

Men kjære meg da... det er jo bare å la vær å se på om du ikke liker det... Du må huske at alle disse ungdomene har med seg foreldre. De står ikke helt alene, og de får helt sikekrt hjelp til å takle det om se og hør skulle komme å ringe på døra for et intervju etterpå...

I dag er det så utrolig mange reality-serier på tv, at ingen husker disse undommene to uker etter serien er slutt alikevel..

jeg husker i allefall ikke de som var med på slankekrigen og tjukkholmen.

Jeg synes det er bra at det fokuseres på hva man kan gjøre for at ungdommer skal bli bevist på helse og kosthold jeg. dette programmet har seere i tenårene, og jeg tror det er fint om flere unge blir bevist på hva de putter i munnen...