Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 11:08   #6
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser jeg riktig?

Du kan gå på 15 karber til du nærmer deg målet ditt. Ligger du nær målet ? Om du har økt på karbene så er det slik at om vekttapet stanser opp, bør du prøve å gå tilbake et hakk - f.eks. 5 karber, for å se om det hjelper.

Nær målet nei, neppe! Har bare gått ned 1,5 kg, og burde ned 25 for å få BMI på ca 25, altså i overkant av normalvektig. Men mitt første mål er BMI 30, det er grensen Riksen har satt for å få assistert befruktning. Dit er det 6 kg.

Spise litt grønt også da ! Det har kroppen din godt av !
Et par cherrytomater eller noe ?

OK da, spiste nettopp et par cherrytomater, flink?

Du er så flink allerede, det er kun snakk om små justeringer. det kan ta tid å finne ut av. men tar du av mellom 0.5 og 1 kg pr uke bør du være fornøyd. Det er normalt. det er få som "raser" ned i vekt ! Og de som gjør det har som regel masse å ta av også ! Dess mindre du har å ta av, dess seinere går det. Dessverre !

Lykke til

Tusen takk for gode ord! Jeg SYNES jo faktisk at jeg har vært flink, jeg har aldri i livet mitt før gått 4 uker uten godteri eller cola, bare DET er jo et mirakel!

Det blir jo rene vitenskapen dette.. Jeg har jo lært meg det grunnleggende, hvilke matvarer man skal ligge HELT unna, hva man kan spise LITT av, og hva man skal spise MEST av. Jeg har nok bare ikke vært flink nok til å beregne hva LITT er!

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat