Tråd: B-vitaminer
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 21:33   #23
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: b-vitaminer

Opprinnelig lagt inn av BBB

Hvor ofte er du hos legen for å sjekke status, og hvilken prøver tar du?

tar prøver 2 ganger pr år. Fordi jeg tar medisiner som må følges opp med prøver. Spør heller hva jeg IKKE tar prøver av. De tapper som regel 4 glass .....

De jeg husker er TSH, Fri T4 (tyroxin - har øket til 20 !), T3, Anto TPO + andre hormonprøver, HDL/LDL (godt kolesterol veldig høy)/Kolesterol, triglyserider (veldig lav), vitamimer (bl.a. B som var langt over normalen) & mineraler, kalium (normal UTEN tilskudd) og albuminbundet kalsium (normal med tilskudd), magnesium, albumin, natrium, kreatinin, urinstoff (salter og nyrefunksjon) leverprøver ..... + noen til jeg ikke husker.