fornuftig og bra mat.Men det smarteste er å tenke at det viktigste måltidet er frokost..her kan du ha mest karbohydrater(av alle måltidene i løpet av dagen),det er fint med trege karbs så du har energi utover dagen.(og gjerne ett glass juice i tillegg -Ikke nektar vel og merke pga sukkerinnholdet-eplejuice/appelsinjuice er fint)Til kvelds (1-2 timer før du legger deg-kommer litt an på forbrenningen din),spiser du mest proteiner..ville ikke spist brød til kvelds.ville heller hatt brød til lunsj.Selv spiser jeg bare brød i helgene og spiser ellers knekkerbød til lunsj.Pass på å få i deg masse vann men det ser det ut som du gjør allerede så det er fint. De to største måltidene er frokost og middag.(og da helst middag før kl 18).Det kunne vært smart og kjøpe proteinpulver..dette er fint og ta før du legger deg,eller som suppliment til ett lite måltid.En mulighet er også å bytte ut melk med soyamelk (fin å ha litt i prot shake også).
Til middag så pass på at mesteparten er kjøtt og grønnsaker og bare en liten del av det er karb..som f.eks pasta og ris,poteter osv..
Ikke dumt å ta fett tilskudd som omega 3 osv.. fint å ha litt olivenolje o.l i salaten..
bare ta en variant med riktigst fettinnhold.. Fedon har ett par av dem 
Spis ofte og mindre 6-8 ganger om dagen..da holder du forbrenningen oppe...
Og det viktigste: Mosjoner... Du trenger ikke løpe.. å gå i hurtig tempo er effektivt og fint..og det aller beste som gir resultater er å gå før frokost.. 30-60(max)min..
Opprinnelig lagt inn av *lilje*
Skikkelig fersking lurer på om jeg har spist riktig i dag.
Frokost:
Havregryn (ca 1 dl) med skummet melk
Kiwi
5-6 valnøtter
Mellom 1:
Yoplati
1 gulrot
9 mandler
Middag:
wok av paprika, babymais, kyllingfilet, løk, soyasaus, chilisaus, bambusskudd
Mellom 2:
Yoplati (igjen ja.. hadde det litt travelt i dag.. he he)
kålrabi
9 mandler
1 kopp fruktte med suketter (kan jeg spise suketter forresten??)
Kvelds:
2 lindberg brødskiver (ferdigkjøpt brød)
grønn salat
omelett av 3 egg
1 glass skummet melk
+ Drukket masse vann.
Vært veldig fint å få tilbakemelding slik at jeg kan få et hint om jeg er på riktig spor, og hva som ikke er helt bra.
Ser at det er mange av dere som kan kjempemye om Lindberg.
Håper at jeg kan lære mer etterhvert.
Hele opplegget virker veldig motiverende og spennende.
|