Tråd: trening!
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 22:44   #9
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: trening!

Opprinnelig lagt inn av nalana

Ikke helt sikker paa om jeg skjoenner hva du mener her Stinasol, men hvis jeg forstaar deg riktig, saa var det kanskje litt nedlatende mot traadstarteren

Det var sikkert ikke din mening, kanskje du bare ville vaere selvironisk

Eller er jeg helt paa baertur naa

Huff da, det var visst meg som startet dette, og som du ser var det ikke myntet paa ditt svar Nille. Det er helt klart at et ja med smilefjes bare kan tolkes paa en maate.
Vet ikke om jeg vil gaa naermere inn paa hva jeg mente, for naa angrer jeg litt paa at jeg hang meg opp i dette i det hele tatt.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat