Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-04, 11:22   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

I matpakken til bhg. sender vi med 4 tynne skiver av lindbergbrød med masse leverpostei på, og har med nøtter så han kan spise til frukten. Noen ganger ruller vi inn litt fårepølse i plast så han kan spise ved siden av...

Til meg selv lager jeg eggegryte av tre egg, med kalkunpålegg og olivenolje og purre som jeg har oppi en boks med tomat og agurk. Dette putter jeg i en pose med et fryseelement oppi Og har med i vesken

Til frokosrt pleier jeg å lage en smoothie, synes det går veldig kjapt å hive tre egg og en kopp med frosne bær og litt olje i miksenen: klar ferdig spis Ellers så kan du jo koke egg om kvelden og ha i kjøleksapet til morgenene.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat