Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 10:32   #1
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Hva er din beste motivasjon?

Jeg har kommet langt ser jeg ved å sette opp gulrøtter for meg sjøl. Små belønninger hele veien har fått meg gradvis nedover i vekt. Nå er jeg endelig i gang med de siste 10 kiloene og gjett hva som driver meg nå..

Jo, nå er jeg endelig blitt så slunken at jeg kan søke om bukplastikk.
Og nå er jeg endelig så slank at jeg kan begynne med forberedelser til anskaffelse av bunad. Nå er jeg endelig så nære målet at jeg bare må forsette helt fram og gjennom mållinja. Nå har jeg fått smaken av de lette livet og kan aldri tenke meg å gå tilbake. Dessuten skal jeg i dobbeltbryllup i februar neste år. Og ha komfirmasjon noen måneder etter det. Må jo se bra ut da.. Jeg VIL og SKAL ned til 70 kilo!!! Tenk hva jeg kan unne meg når jeg når det målet!!!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat