Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 11:17   #114
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har hatt en skikkelig konsertsommer i år først var jeg på Bon Jovi konsert i London (som de fleste her har fått med seg) 200 000 publikumere, 30 grader i skyggen, og 30 kr for en halvliter med øl... kunne jo ikke vært bedre

Senere på sommeren var det Olavsfestdager i Trondheim (vi må jo feire at helgenen vår døde for 1000 år siden) og da var jeg på tree konserter; hellbillies, som jeg egentlig ikke er noe fan av, men som var skikkelig bra live... riktignok var jeg en smule dritings da men... to dager senere var jeg på konsert med trøndelags store helt Åge Aleksandersen... Det var en utrolig bra konsert... folk i absolutt alle aldre, og kjempestemning. Fint vær til å være i trondheim var det også. Et par dager etter dette var det konsert med Espen Lind, Kurt Nilsen, Askil Holm og Alejandro Fuentes. med fyrverkeri og greier...

og såvar jeg på AHA-konsert med mum. det var utrolig koselig... vi var ute og spiste først og koste oss masse...