Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 13:36   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din beste motivasjon?

Min største motivasjon er uten tvil det å ha en god helse (også i forhold til alder) - det å ikke ha kostholdsrelaterte sykdommer er et stort pluss. Når en kan plusse på trening og være i god fysisk form er det mange andre fordeler som følger med. Å kunne leke med barnebarn(a) hele helga uten å bli utslitt. Å kunne gå tur - og være ute i skog og mark - eller ta en lengre runde på byen (for den saks skyld) og føle seg frisk og opplagt når en kommer hjem..... ikke ødelagt og døden nær.

I tillegg er det også et stor motivasjon å kunne se meg selv i speilet og være fornøyd med det jeg ser, - å føle meg vel - å være stolt av meg selv og kroppen min !

Sist og ikke minst, - all den gode maten jeg kan lage og SPISE !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat