Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-06, 12:00   #6
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketose ugunstig?

Hei
Jeg har ikke "slank med ketolysekuren" foran meg, men i den er det vist til solid dokumentasjon på slanking med ketose er trygt. En av artiklene er skrevet av en gruppe eksperter i USA. De har gått igjennom ca 2700 artikler om slanking og ketose og finner ikke grunnlag for å advare mot slike kurer. Andre har funnet bedret blodsukkerkontroll ( normalisering!) bedring av kolesterolverdier, senking av blodtrykk mm. Referansene kan sjekkes ved søk på internett.
Kostindusert ketose ER trygt - og i mine øyne veldig behageligt.
Jeg er veldig enig med Nille i at vi må innse at det er mange veier til et lettere liv, noen liker den ene , noen den andre. Jeg har prøvd de fleste, og synes at kostindusert ketose passer best for meg - og de fleste andre med betydelig overvekt spesiellt hvis det samtidig er insulinresistens.
Om det da er Atkins, Eat, Ketolysekuren, cut the carbs, etc. blir mindre vesentlig, men jeg tror de fleste bør følge én filosofi og ikke mikse - med mindre man er veldig god på ernæringsfysiologi - slik som en del deltakerer her på forumet er - ingen nevnt -ingen glemt.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat