Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-06, 13:52   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kaffe latte?

Du må nesten bare beregne melkemengden og dele antall karber pr liter melk på det riktige desiliterantallet. Og så legge til karbene for eventuelt sukker, som du selvfølgelig bør bytte ut med noe annet som Nalana sier.

Jeg tror det er ca tre dl melk i en kaffe latte. I følge DANDR, carb counter bakerst i boka, er det 11.4 gram karbohydrat i 2.3 dl helmelk, så da er det bare å regne ut... (orker ikke jeg ). Det er litt mer karber i lettmelk.

Jeg er også veldig glad i kaffe latte, så jeg skjønner godt det savnet. Men jeg ville ikke anbefale deg å drikke det hver dag. Ikke bare på grunn av alle karbene, men også fordi det ikke er så veldig gunstig å få i seg så mye melk hver dag.

Sist redigert av Huldr : 23-09-06 kl 14:10.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat