Sv: Klar igjen..
Opprinnelig lagt inn av snupperella, her.
Hei hei.
Nå har jeg vært hos legen. Alt var kjempefint og kolestrolet var gått ned fra 6.7 til 5.6 på 1 år. Det er bare å fortsette mot målet mitt. Jeg har det så kjempebra og er så glad men tenker jo av og til på hva skjer når alle kiloene er borte og jeg skal spise "vanlig"mat igjen. Noen råd??
Du kan aldri gå tilbake til å spise slik du gjorde før, om det er hva du mener med "vanlig" mat. Da vil du garantert gå opp det du har tatt av + litt til.
På ketolysekuren (om du har lest boka og følger den skikkelig), vil du etterhvert finne ut hva DIN kropp tåler og hva du kan/ikke kan spise uten å legge på deg.
Forslaget er at du når du er nære målet ditt (si va. 5 kg fra) introduserer mer og mer karber med 5-10 gram pr uke. Nå du ikke tar av lenger - men ikke legger på deg heller - vet du hva DIn kropp tåler og hvor DIN akseptgrense for karber går. Og så legger du kostholdet ditt opp rundt det.
Det kan hende du ikke tåler så mye karber og må ligge på rundt 45 +/- pr dag, - eller du kan være en av dem som tåler 160 +/- uten problem. Det finner du som sagt ut etterhvert.
Det er bare en ting som er sikkert, og det er at du MÅ/vil endre oppfatning om hva som er "vanlig" mat !