Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-04, 10:53   #18
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ja agatston er en dyktig hjertelege med egen metode oppkalt etter seg og alt å det...

Men jeg savner fortsatt vitenskapen bak kostholdsrådene hans. Han spiller helt safe på en del punkt. Han skryter av at han er mer restriktiv enn Atkins når det kommer til fett... Men det ER han ikke... I alle fall ikke i menyforslagene sine... Og dette mener jeg at har med manglende kunnskap, og det at han skal gjøre ting enkelt for dem som skal følge dietten hans...

Skjønner godt at han vil distansere seg fra Atkins, men det er jo faktisk bare marginale forskjeller likevel. En kan spise etter SB prinsipper på Atkins også.

Jeg savner fortsatt boka: "Vitenskapen bak SB Dietten"

Men nok engang - Jeg liker South Beach jeg - "By the book", men ikke "By the recipies".

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat