Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 15:11   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kyllingwok :-)Nam

Opprinnelig lagt inn av AnnaV, her.

Minimais og mais har helt forskjellig karbeinnhold, det er det suverene her. Oppdaget det ved en tilfeldighet - og ble SKIKKELIG glad! Iflg boksene til Eldorado har minimais kun 2,5 g karb/100 g...

Stilig ! Jeg har ikke slikt hjemme fant det ikke i den norske næringstabellen. I den amerikanske karbetellern min (fra 1982) sto babycorn og corn på det samme, - men det er sikkert forskjell på fersk og hermetisk. Eller det er rett og slett feil i teller´n. (bruker den aldri lenger). Og dessuten er det det som står på pakka/boksen som er det korrekte.

Flott info Anna V !!