Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 19:33   #1
Sissez
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Alder: 36
Sissez er på en erverdig vei

Skal begynne på ketolysekuren nå...

Jeg har alltid følt meg litt overvektig, men aldri så mye at det har plaget meg veldig. For et år siden fikk jeg meg kjæreste, og etter det har selvtiliten min steget betydelig, og jeg tenkte lite på vekt. Har alltid trent regelmessig. Så begynte jeg på prevensjonsmidler, pluss at jeg har jobbet i hele sommer. Dette var en jobb hvor jeg satt stille veldig mye, og gikk dermed opp 5 kilo på en sommer. Begynte å trene mer, altså annenhver dag, men har ikke gått ned noe særlig. Nå er mamman min lei, og setter meg på ketolysekuren. Det høres kanskje dumt ut, men det er faktisk slik det er. Hun er veldig opptatt av vekt (litt for mye egentlig) men innerst inne vet jeg at hun gjør det til mitt beste. Jeg veier 75 kilo og er 165 cm høy. Poenget er at jeg har en ganske god og fyldig mage. Vil gjerne gå ned ca 15 kilo... Nå må jeg spørre dere som går på den: Hvor lang tid tror dere dette vil ta? Jeg er desverre en utålmodig sjel. Hehe... Trener annenhver dag på spenst. Spinning en dag i uken, resten på apparater med kondis, utholdenhet opg styrke. Noen som kan svare meg på dette? Takk på forhånd

Sissez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat