Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 22:48   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrat inntak på de forskjellige kostfilosifiene?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Hei Nille!!

Nå har jeg lest litt i en av Lindberg sine bøker, litt i Atkins og har lest hele Torkil sin bok-ketolyse...

Ble nesten litt forvirra av å lese alle, og jeg har jo bestemt meg for ketolyse...

Bare synes det er utrolig gøy å lese om kosthold...

Jeg lurer på når man bør begynne å legge på mer karber pr. dag, når man er på ketolyse kosthold?....
Og hvor mye?

Atkins anbefaler jo f.eks. en økning på 5 karber i uka, til vekttapet stopper....Og så kutte ned igjen til du finner ut hvor mye du tåler uten å gå gå opp i vekt igjen...

Er det noe av det samme med ketolyse?

Noen som vet?

Syns du er kjempeflink som leser jeg !

Atkins og Ketolyse går vel omtrent ut på det samme. Ketolyse begynner med 15 kaber pr dag, og om du tar av om du spiser mer, så kan du godt gjøre det. Dvs. mellom 15 og 20 et sted. Der skiller de seg i fremgangsmåte.

Du kan lese mer om forskjellen/likheter her:

FORSKJELL KETOLYSE/ATKINS