Tråd: Baconcrisp?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 08:28   #12
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Baconcrisp?

Ja man KAN spise rosenkål. Men ikke så veldig mye. Det har 4,4 g karbohydrat pr 100 g, så teoretisk hvis du spiser 400 g rosenkål kan du ikke spise mer karbohydrater den dagen. Men 400 g er ganske mye altså, mer enn du normalt ville hatt til middag. Det er lurt å veie ting i begynnelsen, øyemålet er desverre dårlig.. Men når du lærer deg hvor mange rosenkål det ca går på 100 g, kan du jo telle isteden Så hvis du tar 200 g ved siden av middagen, har du fortsatt plass til litt salat til lunch, litt paprika eller reddiker til osten, en rømmeklatt med krydder som tilbehør til biffen osv osv

Torkil skrev akkurat om en gruppe han hadde hatt på Ketolyse-kurs, der hadde vekttapet på 6 uker vært fra 4 til 45 kg. Gjennomsnittet ligger på 1-1,5 kg i uka, dvs ingen problem å gå ned 20 kg på et halvt år. Og da har du lært deg hva slags mat du skal spise, ikke bare spist posemat, da er det lettere å øke på gradvis med karbene til du finner hvor mye du tåler uten å gå opp igjen!

Hvis du bruker MSN finner du meg som stonewild@hotmail.com

Nå skal jeg på Riksen, ønsk meg lykke til da!

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat