Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 08:43   #4
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trenger man?

Jeg kjøpte boken på www.haugenbok.no, der trenger du ikke VISA, de sender med faktura...

Vitamintilskudd er et must, men du MÅ ikke ta ketolysetablettene, kan kjøpe kosttilskudd i helsekost eller på apotek. Det du trenger er vitaminer, kalium, kalsium, magnesium, folsyre, sink og selen. Jeg kjøpte på helsekost i Sverige jeg....

Torkil anbefaler ikke kuren for de som vil ned 3-4 kg til bikinisesongen, men jeg tror han snakker om at man bør ha 10-15 kg man vil kvitte seg med. Så jeg tror ikke det gjør noen skade om mannen din spiser det samme som deg. Hvis han nærmer seg målet fort (menn gjør ofte det ) kan han jo minske på fettet og øke på karbohydratene litt før du gjør det...

Lykke til! Håper du blir fornøyd med valget ditt! Jeg har ikke gått ned så fort som jeg skulle ønske, men jeg har det så mye bedre i kropp og sinn at det er verd det likevel!

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat