Opprinnelig lagt inn av psilocybe
Det gjelder i hovedsak VG og Dagbladet, avisenes Se og Hør. Jeg har lagt svært godt merke til dette i de senere år, siden jeg jobber med piercing og tatovering. Så lenge artikkelen inneholder litt sjokk og horror, så virker det som om de gir blanke i om ting er sant eller ikke. Personlig har jeg mailet dem børti ganger for å korrigere feil i artiklene, men svarer de? Nope..
nei, hva skal de svare? idioter. jobber du med det? så stilig jeg har en tattis, eye of Horus, bakpå skulderen. vet ike hvorfor jeg sa det, men måtte bare hehehe.
men du, kan jeg spørre deg om noe utenom tema her?
jeg tok en piercing for mange år siden, i navlen. fikk desverre betennelse og tok den da ut (var ikke flink å rense, idioten Iset), men så tok jeg en ny senere, og syns den satt litt mer ute enn den andre. og den gjorde den visst og, for etter noen uker syns jeg den satt ENDA mer ute. den vokste rett og slett utover....
en dag, tror det var et par måneder etter innsettingen, så dro jeg litt i den og vips så stod jeg med den i hånda, mens såret gapte. gjett hvem som ble paff da...
gikk tilbake til piercingstudioet, og spurte de om hvorfor jeg kunne dra den rett ut, om de ikke hadde satt den skikkelig inni.
så svarer han ene (hånlig) at det er min egen skyld, for jeg måtte ha badet eller dusjet for mye og ikke tørket området skikkelig, så huden hadde blitt mykere og sluppet ringen mer og mer.
stemmer dette? høres jo rart ut....