Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 12:48   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Stillestand i en mnd i starten.

Huff, haaper ikke vi snakker om det danske rikshospitalets 13-dagers-diett, for den er veldig toeff for kroppen. I tillegg til aa vaere lavkalori, saa er den ogsa veldig lav paa karber. Ikke noen god kombinasjon. Da er det bedre at hun faar noen til aa ta en naermere titt paa hva hun spiser, kanskje har det sneket seg inn et liten "feil" som hun ikke er klar over selv, det er fort gjort naar man spiser generelt lavkarbo uten aa foelge noen bestemt filosofi.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat