Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 14:28   #20
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Gir foreldre skylden for overvektige barn

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Her synes jeg du motsier deg selv litt. Du er ikke oppvokst på lavkarbomat, men på sunn mat . Du mener kanskje "sunn" mat, dvs det som alle trodde de visste var sunn mat.

Jeg vil tro at du har fått for lite fett og for mye karbo (såkalt "sunt" kosthold) i din barndom og dette har gjort at du som sikkert var mer følsom for dette enn din søster har blitt overvektig. Sånn er det i hvert fall i min familie, jeg har slanke søstre og vi har vokst opp med samme kostholdet.

jeg mente ikke "sunt" men sunt. Det vi fikk servert hjemme var sunn mat. Det jeg får servert når jeg er hjemme hoss mamma nå er fortsatt sunn mat. Det er bare det atjeg ikke tåler denne typen sunn mat like godt som resten av familien og legger på meg av det. Men maten er sunn

Hadde jeg vært oppvokst på lavkarbomat så hadde jeg ikke sett ut slik jeg gjør i dag, men like mye har jeg hele livet spist sunt. Jeg mener det finnes flere måter å spise sunt på enn lavkarbo. For meg er lavkarbo det beste alternativet, men det betyr ikke at det er det for alle andre

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat