Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 13:13   #24
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: PCOS og tankesus..

Opprinnelig lagt inn av Jordbær, her.

Jeg har nesten kuttet ut brød. Spiser grov kavring. Men som jeg forstår så er ikke det heller bra for alle disse filosofiene?

Jeg kan ikke leve med et kosthold som gjør at jeg gruer meg til hvert måltid. Det er uaktuelt. Jeg må finne min vei. Som fungerer både for PCOS'en, men også for meg

Jeg skjønner godt at det virker vanskelig nå i begynnelsen. Særlig når alt annet har vært kaos og håpløst en stund, så virker det med å legge om kostholdet som et stort steg. Men når du først har kommet dit, så gjør det faktisk enorm forskjell!
Kan du ikke fortelle meg om hvilken mat du liker da? Og hva du ønsker å spise? Så skal jeg prøve å dirigere deg litt i riktig retning

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat