Sv: PCOS og tankesus..
Opprinnelig lagt inn av Jordbær, her.
Ehh?
Ja, du høre veldig negativ ut. Dumme unnskyldninger? Jeg prøver å finne ut av hva lavkarbo mat er! Og det synes jeg er veldig greit å høre fra andre, som lever på lavkarbo mat, i tillegg til å lese boken, som jeg som sagt har fått tak i.
Jøsses. Hit skal man altså ikke komme før man er utlært. Tror du jeg hadde giddet å registrere meg her hvis jeg ikke vil lære om dette?
At jeg synes synd på meg selv innimellom, for at jeg har denne lidelsen, det innrømmer jeg så gjerne. Men jeg lever med den. Det må jeg jo. Og nå har jeg altså kommet hit at jeg ønsker å lære mer om kosten.
Det er kjempebra at du er intressert i å lære, og vi vil jo gjerne hjelpe deg. Det bare virket på meg som om du helst ville spise som du gjør nå, og at det skulle være greit. Jeg har jo forsøkt å forklare deg at det beste du kan gjøre er å lese boka. det er den beste starten du kan få. I tilegg til å spørre
grunnen til at jeg oppfattet deg som negativ var denne kommentaren:
Opprinnelig lagt inn av jordbær
Jeg kan ikke leve med et kosthold som gjør at jeg gruer meg til hvert måltid. Det er uaktuelt. Jeg må finne min vei. Som fungerer både for PCOS'en, men også for meg 
Jeg vet at det ikke er lett å legge om kostholdet, og det krever litt av deg... Vi har jo alle vært nye her...
|