Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 13:55   #37
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og tankesus..

Opprinnelig lagt inn av Jordbær, her.

I det siste avsnittet her skriver du noe viktig, for deg så er det et lite offer. Vet du, å kutte ut poteter er et lite offer for meg også! Brød er ikke like lett, men jeg vet det finnes brød jeg kan spise. Jeg spiser mye sjeldnere brød nå enn før.

Men for noen er det kanskje ikke et så lite offer. Viktig å ikke glemme det også. Alle kan vi være på forskjellige stadier.

Og hvor har jeg en negativ innstilling? Jeg er jo her. Jeg har gjort mye av det lavkarbo står for. Jeg har bare ikke visst at det heter lavkarbo. Så dum er jeg Tenk det.

Du må ikke si at du er dum... for det er du ikke.

og det er helt klart en bra start at du er her inne

og hvordan vi oppfatter hverandres innstillinger er sikkert en sak om synsing...

men viss du vil sende navnet på kavringen din, så skal jeg gjerne sjekke den opp for deg om den står i listene

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat