Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 14:07   #44
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og tankesus..

Opprinnelig lagt inn av Jordbær, her.

Har lest bittelitt i oppskriftene, og det var da jeg fant ut at jeg gjør jo ganske mye av dette allerede

Jeg kjøpte Atkins frokostblanding i dag, jeg skulle kanskje ha kjøpt Fedons da.. Sto med begge i hånda, men sammenlignet ikke bakpå pakken. Jeg spiser sjeldent frokosblanding, men det er kanskje bedre enn brød? Når det er riktig frokostblanding vel og merke..

de frokostblandingene er jo lagd for lavkarbokosthold, Jeg spiser de ikke, men det har mere med andre ting å gjøre (intoleranser) men de er jo lavkarbo så det er bare å hive innpå...

jeg tror Enid kanskje lager sin egen frokostblanding...

men 4-korn er vel anbefalt av montignac om jeg ikke tar helt feil... men jeg vet ikke hva fedon sier til det da