Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 15:51   #48
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: PCOS og tankesus..

Som Jeef sier, så lager jeg min egen frokostblanding, og den er nesten lik Fedon sin (bare MYYYYE billigere ):
All bran, 4-korn, solsikkefrø og linfrø (alt dette får du kjøpt på Rema), og soyaflokker (bruker et merke som heter Spielberger) - de får du kjøpt på helsekost. Disse er en god investering ettersom de kan brukes i alt fra supper til gryteretter og pannekaker, for å få opp proteininnholdet.
Bruker skummet kulturmelk på blandingen (Fedon anbefaler helst syrnede melkeprodukter, ikke søte).

Synes Jeef gir deg mye bra hjelp her nå - håper du har fått litt inspirasjon til å begynne!

Men som jeg spurte om i sted - hva er du liker å spise? Og hva planlegger du å spise? Dersom du legger ut dette, så kan vi kanskje hjelpe deg til å komme igang? Det virker jo som om du er på god vei allerede, men vet at iallefall for meg så var mange små tips og råd avgjørende for at jeg klarte å snu kostholdet.

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat