Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 17:45   #52
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og tankesus..

jeg er ganske "plaget" av en del intoleranser, bla mot egg, melk, hvete(tror jeg)

jeg bruker ofte cottage cheese til frokost (tåler en del ost) med litt kanel, splenda og litt eplebiter i. eller jeg spiser naturell youghurt med litt usukrede bær, kruskakli og evt splenda. Fiberrik med div pålegg (makrell i tomat, tunfisk, leverpostei, ost, philadelphiaost og røkt laks feks)

til middag er jeg litt motsatt av deg da.. liker ikke behandlet fisk (pga melken i det) så da blir det fisk, kylling, eller kjøtt med grønnsaker eller salat. blomkålmos, blomkålris, fullkornspasta, eller naturris/basmatiris (svært skjelden)

eller tacosalat, salater i alle varianter, eller løvstek, falukorv, gryteretter (hjemmlagde)