Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 12:17   #83
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og tankesus..

Opprinnelig lagt inn av Jordbær, her.

Jeg lurer på en ting; er ketolyse og lavkarbo det samme? Flere her skriver at de "er i ketolyse". Det er virkelig mange nye ord og uttrykk for meg her. Har prøvd å lest om ketolyse, men får ikke helt tak i om det er det samme som å leve på lavkarbo? Er ketolyse enda mindre karbo enn lavkarbo kanskje?

Et dumt spørsmål kanskje, men spør likevel jeg

lavkarbo er når du spiser mindre karbohydrater enn det som sees som "normalt" altså mat med lav GI, og mat med llite karbohydrater.

Ketolyse er en kostholdsfilosofi, og om du ønsker å vite mer om den så står det en del på kostholdsfilosofier her inne, eller på www.ketolyse.no
Torkil, som har "funnet opp" ketolysefilosofien er her inne med jevne mellomrom.

Ketose er når kroppen din er i fettforbrenningsmodus, og skiller ut ketonlegemer i urinen. Dette skjer når du kommer under et vist anntal gram karbohydrater pr dag. Dette måles med stix som du tisser på

så Du er ikke i ketolyse, men i ketose

håper dette var greie svar