Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 14:30   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har jag leggkramper???

Det er ytterst tvilsomt at kribling i bena kommer av kostholdet ditt. Det kan være noe så enkelt som at du har sittet eller ligget på en måte som har gjort at muskler/årer kommer i klem og dermed stenger blodsirkulasjonen. Den følelsen du har i bena, ligner den litt på at "benet sover" om du skjønner hva jeg mener ?

Det er ikke kramper. Har du leggkramper er du overhodet ikke i tvil om at det er kramper - det er iallefall helt sikkert ! Jeg har av og til slik kribling i ene armen etter en lang dag på jobb - og da forklarte legen at musklene strammer slik at blodårene blir klemt litt sammen slik at blodet ikke kommer frem over alt, - og da kribler det ! Kan ogsåskje om du har gått mye eller trent hardt -og som jeg skrev over ligget eller sittet skjevt.

Ikke farlig - og det går over.