Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-06, 22:42   #93
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og tankesus..

Opprinnelig lagt inn av Jordbær, her.

Høres dette greit ut? Tenkte høre med dere som kan dette her..

Frokost:
Frokostpannekaken med tynt lag blåbærsyltetøy. Lett-syltetøy kjøpt på butikken.
Vann som drikke.
vet ikke hvilket syltetøy du bruker, men så lenge det er sukkerfritt så... viss ikke er det lurt å kjøpe frosne bær på butikken, eller ut i skogen å plukke
Lunsj:
0% yoghurt med eplesmak, litt kanel blandet i (skulle ikke det være så bra??), og noen mandler ved siden av.
Vann som drikke.
jepp yoplait 0.1% og den nye til time er grei på fedon... mandler inneholdermasse bra fett, og kanel skal vistnok være "naturlig metformin"

Middag:
Meretes indiske simsalabin-oppskrift som utgangspunkt.
Kyllingkjøttdeig, rødløk, brokkoli, creme fraiche, tikka curry paste, masala pulver. Jeg droppet altså noe av det som var i oppskriften.
Salat, løk, agurk.
Noen dæsjer med hvitløkpulver i rømmekolle som dressing.
Vann til drikke.
kyllinkjøtt: bra
grønnsaker: bra
creme fraishe: bra i små mengder på fedon
det andre vet jeg ikke noe om
Kvelds:
Cola light
2 Fedon-anbefalte knekkebrød med smøreost og skivet redikk.
Noen mandler.
bra
I tillegg:
5 cashewnøtter
husker ikke hvilke nøtter som ikke var anbefalt å spise så mye av, men 5 er jo ikke mye

Frukt har jeg ikke hatt i hus i dag. (Forbannede banafluer!!)

Kan jeg bruke creme fraiche? Det er vel ikke særlig kalorivennlig, er det? Går det an å bruke rømmekolle i steden? Er det "lov" å bruke det for Fedon?
fedon sier man skal være forsiktig med fett, men rømmekolle bruker jeg en del i steden for rømme også (i allefall når jeg er flink )

Middagen var knallgod! Brokkoli har aldri smakt så godt, fikk litt dilla på det der.

brokkoli er braaaaaaaaaaaa