Sv: Frustrert..
Hei Kajamoor
Hold ut - det går over! Jeg har selv brukt Eurodiett og vet hvordan det hele kan virke i begynnelsen. Men det går over. Enkelte av produktene vil du kanskje aldri lære deg å 'like' - mens andre blir favoritter du kanskje kan tenke deg å beholde fast.
Opprinnelig lagt inn av Titti32
Men må du gå på Eurodietten da, kan du ikke velge en annen lavkarbo-diett hvor du kan spise deilig normal mat enn den kunstige driten der da
Jeg prøvde meg på noka-dietten, jeg kom meg gjennom en dag og sprakk på kvelden, aldri mer.
Jeg vil påstå at ingen velger å begynne med Eurodiett hvis andre ting fungerer. NOKA-dietten kan IKKE sammenlignes med Eurodiett.
Jeg syns du skal fortsette Kajamoor. Sørg for å spise nok grønnsaker til og tilsett krydder f.eks. i suppene, ekstra egg i omeletten, 1 ss kakao (mørk altså ) i cappuccinoen og den varme sjokoladen. Jeg lager forresten de varme drikkene og suppene i kjele og bruker visp. Syns det er lettere å få ut klumper da. I de varme drikkene tilsetter jeg også ekstra med vann (lager med melk - og tilsetter ekstra vann) for hvis ikke syns jeg de blir for tjukke og kremete. Det syns ikke JEG er så godt.
Lykke til - snakk med legen din hvis dette ikke gir seg. Husker du å ta tilskuddene dine?
fra Fedonisten