Sv: hurra for Bergen (not)!!!
Okei, ser poenget ditt. Nå har ikke jeg helt den samme erfaringen med helsekoster her i Bergen, men det kan jo ha med å gjøre at jeg ikke har lett riktig så nøye etter noe. Men det jeg har fått inntrykk av her på forumet, bl a etter at flere av bidragsyterne har jobbet i bransjen, er at om man ber om det i en helsekost, så bestiller de det du vil ha.
Så derfor: Om de ikke har det du er ute etter, så skaffer de det sikkert om du ber dem om det.
Vi har relativt nylig (for under ett år siden) fått en helsekost på senteret rett nedenfor meg. I dag var jeg der og kikket for å se om de har yndlingstesortene til "svigersønnen" - altså datterens kjæreste. Og det hadde de. Så nå har jeg lagret opp til han kommer igjen på tirsdag.
Jeg håper virkelig at den helsekosten - som også er kafe og tilbyr behandling for både det ene og der andre - klarer seg godt. jeg har ikke så god anledning til å støtte den butikken som jeg skulle ønske, bl a fordi de ikke har så mange ting av det jeg pleier kjøpe, men likevel. (Det er en fryktelig liten butikk, så jeg plager dem ikke så veldig heller - jeg handler kanskje to ganger i året på velassorterte butikker - så jeg vet ikke om jeg kan hjelpe dem så veldig mye da.)